2012. október 13., szombat

Triplacsokis Milkás Muffin

Réka barátnőmnek már két éve ígérem, hogy születésnapjára elkészítem ezt a nagyon csokis muffint, de olyan lehetetlen időpontban van a születésnapja, hogy soha nem jutottam el az elkészítéséig. Most egy hónappal korábban elő születésnapi ajándékként készítettem el. :)

A recept nem a sajátom, hanem egy téli Milka promóciós kiadványban találtam rá, de azóta is nagy kedvence a családomnak és a barátaimnak!

Hozzávalók:
200 g Milka alpesi tejcsokoládé
250 gr liszt
250 g alacsony zsírtartalmú joghurt
100 g cukor
2 tojás
4 evőkanál tejszín
2 kávéskanál sütőpor
2 evőkanál kakaópor
75 ml olaj

A csokoládét aprítsuk fel késsel kis darabokra vagy reszeljük le. A felét keverjük bele a tejszínbe,
melegítsük fel, majd a kapott csokoládémasszát tegyük be a hűtőbe 30 percre, és hűtsük le.
Ezalatt a sütőt 200 ˚C-ra melegítsük fel. A maradék csokoládét keverjük össze a liszttel, a sütőporral és a kakaóval – csak rövid ideig, és lazán keverjük. A tojásokat a joghurttal, cukorral és olajjal kézi
habverő segítségével verjük fel. A tészta felét öntsük papírformával kibélelt muffin formába. A hideg
csokoládémasszából teáskanállal formáljunk 12 kis golyót, amelyeket a muffinok közepébe helyezünk. Borítsuk be a maradék tésztával a tetejét és süssük 15 percig.


A tetejére én csokoládé ganache-t szoktam tenni, ettől lesz igazán CSOKOLÁDÉS!!!






1 megjegyzés:

  1. Muffin Milkával? - ez csak finom lehet! Rég nem jártam nálad, de látom alkottál rendesen, az a bakancsos torta csúcs-szuper! :)))

    VálaszTörlés