2012. április 28., szombat

Esküvői Dobos torta


Egy kedves ex-kollégám - aki már a nyugdíjasok boldog táborát erősíti :))) - megkért, hogy a nagyobbik fiának a polgári esküvőjére készítsek egy visszafogott, indamintás bevont Dobos tortát, amin a középpontban a vőlegény és a menyasszony neve szerepeljen.

Nagyon izgultam mert életem első dobostortája (dob nélkü:)) ez volt... Állítólag finom lett a végeredmény, ami hájjal kenegette az önbizalmam:))) szóval lesz még folytatása a Dobos tortának, bár nem egyhamar, mert elég macerás 6 lapot egyesével megsütni...
A legnagyobb kihívást az írókázás jelentette! Utálok írókázni!!! Pláne éjjel 1-kor! Természetesen a nevek nem úgy sikerültek ahogy szerettem volna, de amikor már kb. tizenötször leírtam hogy "Veronika és Krisztián" elfogyott a türelmem és háttérbe szorult hajnalban a maximalizmusom ezért lett ilyen a végeredmény.








4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és elegáns lett, ügyes vagy! A rózsákat is Te csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát megszenvedtem érte, mert a nevek írókázása majdnem kifogott rajtam...
      Igen én csináltam a minimanó rózsákat, összesen 46 pici rózsa került a tortára...

      Törlés